חיפוש:
אזור המפמ"ר
משולחן המפמ"ר
קול קורא
הודעות מפמ"ר
חוזרי מפמ"ר
פיתוח מקצועי
השתלמויות מפמ"ר
תכניות הלימודים
על הוראות התנ"ך
קדם יסודי
יסודי
חט"ב
חט"ע
חובה 2 יחידות לימוד
נתיב הבגרות הגמיש
תכניות ממירות בגרות
מיזם מבראשית
נש"ף – נתיב שותפי פיתוח
עולים חדשים
תכנית לימודים כו"ח
תכנית הלימודים ביחידות המורחבות
מתווה הלימודים המורחבים
סמסטר ראשון בתיכון
הולך נגד הרוח (יחידת חובה)
שייכות וזרות (יחידת בחירה)
מנהיגות במבחן (יחידת בחירה)
דיווח ציוני הערכה
תכני הוראה – יחידות מורחבות
עבודת גמר
למידה בעת חרום
בחינות בגרות
שאלוני בחינות בגרות
מסמכי תובנות
נוהל בחינות בעל פה
הצטרפות לועדת שאלון
הצטרפות למאגר מעריכים
הדרכה
מערכי שיעור יסודי
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
מערכי שיעור על יסודי
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כיתה י
כיתה יא
כיתה יב
ללמוד תנך
כל פרקי התנ"ך
מפת המקומות בתנ"ך
עוד
צרו קשר
חומרי הוראה, למידה והערכה
ציר זמן
מאמרים דידקטיים
הערכה חלופית
לא בשמים היא – הצעות להערכות מגוונות
שאלות עמ"ר
תנך מלא
סירטוני למידה
תפריט
חיפוש:
חיפוש
אזור המפמ"ר
משולחן המפמ"ר
קול קורא
הודעות מפמ"ר
חוזרי מפמ"ר
פיתוח מקצועי
השתלמויות מפמ"ר
תכניות הלימודים
על הוראות התנ"ך
קדם יסודי
יסודי
חט"ב
חט"ע
חובה 2 יחידות לימוד
נתיב הבגרות הגמיש
תכניות ממירות בגרות
מיזם מבראשית
נש"ף – נתיב שותפי פיתוח
עולים חדשים
תכנית לימודים כו"ח
תכנית הלימודים ביחידות המורחבות
מתווה הלימודים המורחבים
סמסטר ראשון בתיכון
הולך נגד הרוח (יחידת חובה)
שייכות וזרות (יחידת בחירה)
מנהיגות במבחן (יחידת בחירה)
דיווח ציוני הערכה
תכני הוראה – יחידות מורחבות
עבודת גמר
למידה בעת חרום
בחינות בגרות
שאלוני בחינות בגרות
מסמכי תובנות
נוהל בחינות בעל פה
הצטרפות לועדת שאלון
הצטרפות למאגר מעריכים
הדרכה
מערכי שיעור יסודי
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
מערכי שיעור על יסודי
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כיתה י
כיתה יא
כיתה יב
ללמוד תנך
כל פרקי התנ"ך
מפת המקומות בתנ"ך
עוד
צרו קשר
חומרי הוראה, למידה והערכה
ציר זמן
מאמרים דידקטיים
הערכה חלופית
לא בשמים היא – הצעות להערכות מגוונות
שאלות עמ"ר
תנך מלא
סירטוני למידה
יצירות על סדום
מהפכת סדום ועמורה, ג'ון מרטין, ויקיפדיה
משפחתו של לוט נסה מסדום, גוסטב דורה, ויקיפדיה
אתרו את אשת לוט בציורים, לאן אשת לוט קרובה יותר ולאן היא נמשכת בכל אחד מן הציורים?
על מה מושם הדגש בכל אחד מן הציורים – על ההפיכה או על הדמויות?
כיצד לוט מצויר בכל אחד מן הציורים?