יחידה זו עסקה ביכולתו של מנהיג לחלק את האחריות ולתת לאחרים לעזור לו. ננחה את התלמידים להסתכל עם בני משפחתם על הבית כעל יחידה עצמאית ולשאול:
- מי מנהיג את הבית?
- מה הסמכויות של המנהיג?
- האם יש חלוקה פנימית שאפשר לחלק וכך המנהיג יעבוד פחות קשה?
התלמידים ובני משפחתם יכינו רשימה מסודרת של האצלת סמכויות: כלים, כביסה, סדר, אחריות על פעילות משותפת. אפשר למנות שר שיהיה אחראי גם לדברים יצירתיים בבית: מוזיקה נעימה, משחקים, ארוחות ערב מקוריות וכן הלאה. בני המשפחה ינסו לנהל את הבית בכוחות משותפים במשך שבוע, ויראו איך זה עובד. לאחר שבוע יעברו בני המשפחה על הדברים שהיו מוצלחים והדברים שעבדו פחות טוב ויבדקו מה אפשר לשפר.
- האם יש דברים שכדאי בכל זאת שיחזרו לאחריות ההנהגה?
- האם יש דברים שעדיין כדאי שההנהגה תצליח להעביר הלאה?