אפשרות ראשונה – טיול:
נציע לתלמידים ולמשפחותיהם לצאת לטייל באזור סדום של ימינו בעקבות הלימוד בכיתה (חפשו את הסלע הקרוי על שם אשת לוט). מי שלא יוכל לצאת לטיול ממש יוכל להצטרף לסיור וירטואלי קצר בהר סדום.
אפשרות שנייה:
לוט ומשפחתו בחרו לגור בעיר סדום, אך נאלצו לעזוב אותה. נציע לתלמידים לשאול את ההורים מה היו השיקולים שהנחו אותם בקביעת מקום המגורים שלהם – קרבה למשפחה, לעבודה, חברים טובים, בית גדול יותר, חינוך טוב לילדים וכו'.
נבקש מההורים לספר על מקרה שבו החליטו לעזוב מקום מסוים:
- מדוע עזבו אותו?
- מה הרגישו כשעזבו?
- האם כיום, במבט לאחור, הם שמחים שעזבו את אותו מקום?