ביחידה שלמדנו משה סוקר סקירה היסטורית התרחשויות מתקופת המדבר. היחידה נחתמת במבט לעתיד, ומשה מנחה את העם כיצד לנהוג עם כניסתם לארץ.
גם למשפחות התלמידים יש היסטוריה משותפת ועתיד משותף. נציע לתלמידים לעיין באלבומי תמונות עם בני משפחתם ולשמוע סיפורים על ההיסטוריה שלהם מהוריהם:
- איך היו התלמידים כשרק נולדו?
- מה עשו?
וכן לשמוע סיפורים על ילדותם של ההורים ושל סבא וסבתא שלהם:
- היכן גרו?
- מה עשו?
לסיכום סיפורי ההיסטוריה המשפחתית התלמידים והוריהם יחשבו יחד על עתיד המשפחה:
- מה ירצו לעשות בעתיד?
- מה השאיפות של המשפחה וכיצד יוכלו לקדם אותן?