אזור המפמ"ר
משולחן המפמ"ר
קול קורא
הודעות מפמ"ר
חוזרי מפמ"ר
פיתוח מקצועי
השתלמויות מפמ"ר
תכניות הלימודים
על הוראות התנ"ך
קדם יסודי
יסודי
חט"ב
חט"ע
חובה 2 יחידות לימוד
נתיב הבגרות הגמיש
תכניות ממירות בגרות
מיזם מבראשית
נש"ף – נתיב שותפי פיתוח
עולים חדשים
תכנית לימודים כו"ח
תכנית הלימודים ביחידות המורחבות
מתווה הלימודים המורחבים
סמסטר ראשון בתיכון
הולך נגד הרוח (יחידת חובה)
שייכות וזרות (יחידת בחירה)
מנהיגות במבחן (יחידת בחירה)
דיווח ציוני הערכה
תכני הוראה – יחידות מורחבות
עבודת גמר
למידה בעת חרום
בחינות בגרות
שאלוני בחינות בגרות
מסמכי תובנות
נוהל בחינות בעל פה
הצטרפות לועדת שאלון
הצטרפות למאגר מעריכים
הדרכה
מערכי שיעור יסודי
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
מערכי שיעור על יסודי
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כיתה י
כיתה יא
כיתה יב
ללמוד תנך
כל פרקי התנ"ך
מפת המקומות בתנ"ך
חומרי הוראה, למידה והערכה
מאמרים דידקטיים
הערכה חלופית
לא בשמים היא – הצעות להערכות מגוונות
שאלות עמ"ר
מפה מלאה
תנך מלא
עוד
צרו קשר
חומרי הוראה, למידה והערכה
סירטוני למידה
תפריט
חיפוש
אזור המפמ"ר
משולחן המפמ"ר
קול קורא
הודעות מפמ"ר
חוזרי מפמ"ר
פיתוח מקצועי
השתלמויות מפמ"ר
תכניות הלימודים
על הוראות התנ"ך
קדם יסודי
יסודי
חט"ב
חט"ע
חובה 2 יחידות לימוד
נתיב הבגרות הגמיש
תכניות ממירות בגרות
מיזם מבראשית
נש"ף – נתיב שותפי פיתוח
עולים חדשים
תכנית לימודים כו"ח
תכנית הלימודים ביחידות המורחבות
מתווה הלימודים המורחבים
סמסטר ראשון בתיכון
הולך נגד הרוח (יחידת חובה)
שייכות וזרות (יחידת בחירה)
מנהיגות במבחן (יחידת בחירה)
דיווח ציוני הערכה
תכני הוראה – יחידות מורחבות
עבודת גמר
למידה בעת חרום
בחינות בגרות
שאלוני בחינות בגרות
מסמכי תובנות
נוהל בחינות בעל פה
הצטרפות לועדת שאלון
הצטרפות למאגר מעריכים
הדרכה
מערכי שיעור יסודי
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
מערכי שיעור על יסודי
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כיתה י
כיתה יא
כיתה יב
ללמוד תנך
כל פרקי התנ"ך
מפת המקומות בתנ"ך
חומרי הוראה, למידה והערכה
מאמרים דידקטיים
הערכה חלופית
לא בשמים היא – הצעות להערכות מגוונות
שאלות עמ"ר
מפה מלאה
תנך מלא
עוד
צרו קשר
חומרי הוראה, למידה והערכה
סירטוני למידה
קשת בענן – פעילות
"אֶת־קַשְׁתִּ֕י נָתַ֖תִּי בֶּֽעָנָ֑ן וְהָֽיְתָה֙ לְא֣וֹת בְּרִ֔ית בֵּינִ֖י וּבֵ֥ין הָאָֽרֶץ." (ט, יג)
By blue-bubble / shutterstock.com /
הקשת מסודרת לעומת אי הסדר של התקופה שקדמה למבול.
האם הסדר והכללים הם לטובתנו?
האם הכללים מועילים או מזיקים לנו?
האם הייתם רוצים לחיות בעולם בלי כללים?
אילו כללים בבית או בכיתה מפריעים לכם?
האם כללים בבית ובכיתה נחוצים?