בפרק ז למדנו על מצרים העתיקה, על האווירה במצרים (אלוהות, מעשי נסים, כשפים).
נזמין את התלמידים לצייר בבית ציור או להכין דגם שמתאר את ביתם כבית במצרים העתיקה.
- מה הבית היה כולל?
- כיצד היה נראה?
- אילו פעילויות היו נראות שונה מהפעילויות שקיימות בו כיום?
אפשרות נוספת:
נזמין את התלמידים לדון בביתם בשאלה על בחירה חופשית ומניעת הבחירה מפרעה.
- כמה חשובה לכל אחד מבני הבית אפשרות בחירה?
- באילו תחומים חשוב לכם לבחור?
- באילו תחומים הדברים נתונים וקבועים מראש?
זו הזדמנות לחשוב מחדש על פעולות שאנו עושים באופן אוטומטי.