אפשרות ראשונה:
לאור מאבקן של בנות צלפחד נציע לתלמידים לבדוק עם בני משפחתם אם יש אצלם דברים שרק בנים עושים, או שרק בנות יכולות לעשות. ננסה להתחלף לכמה שעות בתפקידים ולראות איך כל צד מרגיש לעשות דברים שבדרך כלל רק המין השני עושה. התלמידים יכולים לשוחח עם משפחתם:
- האם יש תפקידים שאתם מרגישים שמצפים מכם לעשות מכיוון שאתם בנים או בנות?
- האם הייתם רוצים לשנות זאת?
אפשרות שנייה:
ללמוד עם בני המשפחה מהטלוויזיה או מהעיתונות על מחאות של נשים בימינו למען שוויון בזכויותיהן לזכויות הגברים.