נציע לתלמידים לראיין אדם ממשפחתם בנוגע לחוויה מרגשת ומיוחדת שהיה שותף לה. המטרה היא להראות כיצד ייתכן שרגש של קרבה (אהבה) ורגש של ריחוק ופחד (יראה) ישמשו בערבוביה בעת מפגש מטלטל ורב ערך.
נתכנן יחד את השאלות לריאיון.
שאלות אפשריות:
- מה החוויה המיוחדת ביותר בחיים שלך? תאר את החוויה.
- האם היה בה יותר 'אהבה' או יותר 'יראה'?
- מה הרגשת באותה חוויה?
- תאר את הסביבה שבה התרחשה החוויה – האם היה בה משהו מיוחד?
- האם היא תרמה לרגשות שהתעוררו בך בזמן החוויה?
- האם התכוננת לקראת החוויה? כיצד?
את הריאיון יוכלו התלמידים לכתוב, להקליט או לצלם ולשתף בכיתה בשיעור הבא.